onsdag, februari 06, 2008

Veckans tema – ♥ Hjärtan ♥

I morgon är det en vecka kvar till Alla Hjärtans dag. Utan konkurrens min favvodag av de kommersiella högtiderna! Förra året hade jag temavecka veckan före 14 februari. Då var temat KÄRLEK och bland de uppmärksammade var Filip, mamma och pappa, mina allra käraste mammavänner, vårt hem, bloggen och såklart min så kära Erik!


I år blir temat för hjärteveckan rätt och slätt – ♥ HJÄRTAN ♥ - med siktet främst inställt på shoppingtips där denna vackra symbol på något vis återges. Det känns väl smart av mig att dra igång en temavecka med krav på varje-dag-publicering nu när jag vissa dagar inte ens hinner sätta på datorn… Vi får se hur det går. Straffet för uteblivet inlägg kanske får bli krav på bloggning varje dag resten av året. Gulp ;)
I morgon är det dags för första hjärteinlägget! Kom tillbaks då vetja´!

1 kommentar:

Anonym sa...

Återkommer apselut!!! ;-)