söndag, april 26, 2009

Finaste korten

Jösses, jag vet någon som borde sovit för länge sen men ibland liksom fastnar man. Sitter som bäst och läser ikapp mina favoritbloggar som jag inte hunnit in till på en hel vecka. Rolig läsning, mycket missat och frustrerande att kommentarer inte blev publicerade hos dig Lotta :( Måste varit någon svajsing precis när jag var inne. Försöker på nytt i morgon såvida du då inte har fem likadana kommentarer på rad från mig ;)


I alla fall stötte jag på dessa lyckopiller till kort hos Isa (detta är två av tre varianter, kika in hos henne och spana in det tredje och allt annat fint vettja!) Och jag som älskar kort, aldrig kommer hänge mig helt åt datoriserade hälsningar och ständigt är på jakt efter nytt och kul. Dessa passar ju perfekt att skicka till små söta nyfödingar, vilka det nu pluppar ut en hel massa av i vår omgivning! Så ni som känner er träffade av det sistnämnda och läser det här får försöka glömma de bilder jag nu lånar och visar här. Eller kanske snarare längta efter att få hålla ett eget exemplar i handen...

NU ska jag lägga mig. I morgon är första dagen på min sista mammalediga vecka innan jag återgår till jobbet om än för en kort tid. Hoppas på mycket mys med våra små underbara och fortsatt sommarvärme - en avslutning att minnas med lycka helt enkelt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Isas arbete gör en alltid väldigt glad i hjärtroten.

Hoppas du får njuta riktigt mycket av din sista mammalediga vecka.

Kram

Isabelle sa...

Vad roligt att få figurera på din blogg titt som tätt, om du visste vad glad jag blir att du gillar mina små nyheter :) Stor kram!