tisdag, augusti 10, 2010

A year ago...

I tevesoffan för exakt ett år sedan. Sista kvällen på min tredje gravidsaga. Ett dygn senare skulle jag vara mamma till tre och ännu en ny saga skulle ta sin början. Den om Alvin. Jag kan inte för mitt liv förstå hur detta valrossliknande tillstånd kan vara ett helt år sedan. Inte hur mycket jag än försöker och försöker... Kan ju fortfarande minnas bökandet i magen och känslan av att bära ett liv i sig. Och i morgon fyller det lilla livet 1 år! Fantastiskt då och fantastiskt nu.


Har precis kommit hem från några härliga dagar i Örebro. Farmor och farfars lägenhet där är sann lyx och vi har sugit ut det sista ur semestrandet för det här året. Nu ska vi koncentrera oss på en viss födelsedag resten av ledigheten :)

2 kommentarer:

SandraS sa...

Grattis goa Alvin! Vi ses på torsdag!

Anonym sa...

Jag kommer ihåg den här bilden och hur jag sen satt och väntade och uppdaterade sidan och väntade och uppdaterade sidan och väntade och uppdaterade sidan ända tills vi fick syn på finaste lille Alvin som var den som gömt sig där i din mage. Känns som igår och ändå inte.

Kram