onsdag, juni 22, 2011

Sexton

Förresten... i dag har vi jubileum. Erik och jag. Tänk, att världens finaste och bästa är min. Sexton år sedan vi träffades och man börjar undra, är vi gamla eller var vi unga?!

Tokkär och lycklig är jag i alla fall. Och tacksam. Inte visste vi då att vi två skulle bli tre till så småningom. Men här är vi nu. Mitt i livet och vi stortrivs med det. Det liv vi lever och huset och allt runtomkring, inte minst alla våra fina vänner.

Så mycket har hänt på dessa år och ändå minns jag den där allra första tiden som i går. Så länge sedan men ändå så nära. De viktigaste stunderna, de glömmer man inte. De bevarar man i den där lilla vrån i hjärtat jag brukar bubbla om. Och man inser att man är lycklig när vrårna både är många och trånga - fyllda av de bästa och finaste av minnen

2 kommentarer:

Camilla sa...

Åh! Fantastiskt underbart! Grattis och vårda kärleken varje dag <3 (ni har för övrigt varit tillsammans 10 år längre än jag och Robban...)

SandraS sa...

FINT!