lördag, september 17, 2011

My girl

Trodde jag var själv på övervåningen där jag stod och fixade med mitt hår. Men så hörde jag små knäppande ljud och när jag kikade in i sovrummet såg jag detta bedårande... Vilma som flyttat in en liten stol, hämtat en massa hårspännen och satt och gjorde sig fin innan vi skulle åka till stan. Och som hade plockat fram kläder själv - som alltid numera jeanskjol till strumpbyxor och tunika. Och så kofta. För det HAR stora sejjer :)

Älsklings-stora-lilla tjejen... Och hon är vår ♥

4 kommentarer:

Lina sa...

Åh, hon är ju så söt. Tror jag måste träffa Vilma och hennes syskon snart igen. Vi hörs snart om en fika. Kram på dig Anna.

anna e sa...

Å älskade lilla Vilma! fina tjejen! Saknar er nu!! När kan vi leka?? ska vi boka in fredag??

Kram Anna

Erica sa...

:)

Anonym sa...

Sötnosen!