måndag, april 23, 2012

Rutor och ränder

Den här typen av post gillar jag :) Kan få vilken huvudvärk som helst att minska för en stund. Åhh, vad det här paketet andades vår och sommar och brunbrända små ben... Längtar tills de ska börja användas. Men så länge får de nya plaggen ligga till sig ihop med molntröjorna i väntan på en lite mer vårlik värld därutanför.

Nu ramlar snart familjen in genom dörren. Bäst att ta ett djupt andetag, två nya Alvedon och försöka bli pigga mamma Anna igen. Jag menar Adda. Ringde vårdcentralen innan för leverfläckskoll och sköterskan där hade lite roligt åt mitt namn för dagen. "Jag trodde du menade Anna", sa hon när hon slagit in mitt personnummer :)

2 kommentarer:

SandraS sa...

Åh vad spännande det där ser ut!!! Krya på dig sötnos! KRAM

Camilla sa...

Oh!! De har kommit!! Ser fram emot att känna och klämma lite... Hihi... Kram och krya på dig min vän <3