tisdag, oktober 09, 2012

Randig fullträff

Snyggare än såhär blir inte en tröja i mina ögon (kolla in den på killen på bilden)! Villervalla blir bara bättre och bättre och jag är inte lite nyfiken på hur deras nya kollektion för större barn som kommer till våren ser ut… Filip älskar fortfarande deras tröjor. Enfärgat, ränder och stjärnor funkar ju liksom alltid!

Den här godbiten finns i flera färgställningar och jag tänkte först köpa olika till bröderna men vem skulle då fått den snyggaste? Det var en för mig omöjlig nöt att knäcka och jag klickade snabbt hem två likadana i stället. Jag gillar ju som ni vet syskonmatchning och dessa går dessutom utmärkt att matcha med enfärgat.

Barnens höstgarderober börjar så sakteliga fyllas på i de finaste av färger... Åhh, vad roligt detta är!

Inga kommentarer: