tisdag, januari 21, 2014

Dreams

Hej i sena, blåsiga och svinkalla vinterkvällen!
Brrr... genom märg och ben och tillbaka igen går de där isande vindarna som bara totalvägrar att blåsa vidare någon annanstans. I dag fick vi dock se en glimt blå himmel och sol och så mycket piggare man genast känner sig!
Det var ovanligt sen hämtning av rödkindade små tröttisar i dag och efter att ha fått höra att de alla ätit, eller åtminstone serverats kanske jag ska tillägga, fisk på skola/förskola blev jag genast tveksam till kvällens tänkta laxrätt och det blev i stället rykande varma scones som landade i våra magar innan de ena ögonparen tröttare än de andra i turordning slogs igen och nu snusar tungt under fluffiga täcken och extra filtar på somliga frusna.
Erik kom nyss hem från hockey och det var länge sedan jag såg den där sanna hockeylyckan i hans ögon men i kväll fullkomligt lyste de :)
Innan jag lägger mig för att drömma måste jag ju bara visa en glimt av det jag lovade för någon vecka sedan när vi varit på Lager 157. De säljer nu ett par egna märken som har riktigt snygga kläder och ett av dem heter Dreams. Jag tror bara det var barnkläder av det märket, hursom helt fantastiska!

Snygga färger, fina modeller, bra pris och så med det där lilla extra. Det som gör att jag alltid faller pladask. Omedelbums. Den lilla stjärnan som sitter fastsydd uppe vid halsringningen som ett smycke. Den fina textraden bakpå prislappen. Och så det extra plusset att just dessa kläder hade lite mer stortjejstil vilket ju som sagt faller Vilma mer och mer i smaken. Så stort gilla från både mamma och Vilma på dessa! (Just denna tunika fanns även i bland annat svart och ja, den råkade visst också komma med hem ;))

Inga kommentarer: