torsdag, december 06, 2007

TACK :)

Efter ett snabbt övervägande blev det som skulle varit stora ”kommentarsvarardagen” här på bloggen i stället ett eget litet inlägg.


Tänkte passa på att slänga ut det här när lilla fröken tog sin morgontupplur i morse, den ni ser här på bilden. Men jag hann inte mycket mer än att ställa ifrån mig kameran förrän ett rejält brak hördes från minirumpan. Sen gav det ena det andra. Ett blöjbyte ledde till ett blöjbyte till och under tiden jag fumlade efter ny blöja hamnade det som skulle hamnat i den blöjan på filten på skötbordet och pyjamasen, vilket i sin tur resulterade i en maskin tvätt. Efter dessa äventyr var Vilma hur hungrig som helst och plötsligt hade förmiddagen blivit lunch! Någon som känner igen sig?! Skönt är att man den här gången är så inställd på händelser av detta slag och därför aktar sig för att planera in för mycket...

Ojoj, som vanligt här hemma blir korta inlägg långa och slinker lätt iväg utanför det som var tänkt… ”Bla bla bla”, som Filip sa när han härmade han som läste nyheterna på teven i morse ;)

Det jag egentligen ville var att säga TACK!
TACK för alla fina, snälla, varma, uppmuntrande, omtänksamma och gulliga kommentarer ni har lämnat efter er här den senaste tiden. Jag blir verkligen uppriktigt glad över omtanken. Den värmer i hjärtat ska ni veta. Så TACK – ni är för gulliga!

Stor kram till alla besökare från en mycket lycklig mamma Anna :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna!

Vad söt hon ser ut, lilla Vilma! Tänk att allt kan se så fridfullt ut när de små sover. Skönt att höra att ni alla mår bra!

Kram Annika