torsdag, maj 08, 2008

Presenttips till Mors Dag!

För eventuella pappor som läser här så kommer nu ett rykande hett tips på vad ni kan uppvakta er käresta med, eller förstås vad barnen kan uppvakta sin lilla mamma med. Namnsmycken.com heter en sida som gör reklam i de flesta tidningar som har med barn/familjeliv/inredning att göra. Har länge tänkt kika in men man glömmer så lätt vad det var man skulle titta efter när man väl sitter framför datorn. I kväll kom jag dock ihåg och visst vore det väl fint att bära (bara som exempel) en Filipbricka och en Vilmabricka runt halsen. Varje dag. Att visa hela världen vilka ens små skatter är.

Tycker man inte om runda brickor på rad finns även rektangulära brickor hängande bredvid varandra. Eller runda med hål i mitten. Men om ni frågar mig så tycker jag de runda på rad är väldans fina…

Om Mors Dag-presenten redan råkar vara fixad av er eventuella pappor som läser så är det också tillåtet att lägga detta tips på minnet inför en viss mammas födelsedag i september, eller till jul. Oj. Nu kändes det som att inlägget plötsligt blev personligt och riktat mot en speciell pappa. Det kanhända att det faktiskt råkade bli så men för er andra pappor så är det bara att byta ut månaden för födelsedagen så är inlägget åter riktat till alla.

Hoppas jag fick med allt och var tydligt informativ men samtidigt ödmjuk nu :) *blink blink*

1 kommentar:

Anonym sa...

*Fniss*

Tycker också att de där smyckena är alldeles väldigt fina och jag ska minsann lägga in en trevare hemmavid *blink, blink*

kram