lördag, juli 05, 2008

Nybörjartur

I går registrerade jag mig på Tradera. Säkert livsfarligt men jag är ju så ordentlig så inte borde det vara någon fara för min del – eller plånbok, eller? Jag är ju visserligen år shopoholichållet när det gäller barnkläder men visst kan man då nästan se den här nya ”hobbyn” som ekonomisk? Att köpa kläder till ett förhoppningsvis lägre pris än inköps… :) Vet dock att vissa saker går för mer än vad de kostat nya och det blir ju lite märkligt.


Jag har i alla fall typ lovat mig själv att jag BARA får kika under kategorierna meandi och PO.P. Får se hur detta ska gå. Hursom ramlade jag genast över ett objekt som jag tänkt hålla ögonen öppna efter. Jag la ett bud och några timmar senare var jag 68 kronor fattigare och den urgulliga frottétunikan med hjärtan på var Vilmas. Nybörjartur och shoppinglycka på en och samma gång!
(Dyker det upp för många inlägg av den här typen framöver så får ni säga åt mig, lova det ;) )

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tradera rules! ;-) ;-)
Kram //Anna & Emilia

Anonym sa...

Huuu, Tradera är livsfarligt men kul!! Kram

Anonym sa...

Jag handlade min första grej på Tradera för SEX kronor + frakt, eller par Pax-sandaler till min ett-och-ett-halvt-åring. Det var farligt billigt... =)