onsdag, juli 02, 2008

Partytime!

Nu finns det säkert de som tycker jag är helt galen och jag vill därför genast försäkra er om att jag inte längtar till hösten. Inte direkt. Jag älskar visserligen hösten men jag älskar även sommaren och vill såklart att den ska vara solig, lång och ledig. Men när den är över och vi kommer en bit in i september – då VET jag att jag kommer längta efter höstrusk och innemys och nu vet jag även att jag efter ett visst datum kommer längta efter att få dra på mina små gullefjun mjuka och mysiga höstkläder.


Häromkvällen ringde nämligen en tjej från me&i och bokade in en träff. Så, ni som läser här och misstänker att ni kommer bli bjudna – den 18 september, en torsdagkväll, lovar jag att bjuda på mumsigt fika med höstsmak. Cissi lovar att bjuda på ett frosseri i snygga kläder eftersom me&i i sin tur har lovat henne att erbjuda tidernas kollektion. Så boka gärna upp den kvällen i almanackan – jätteglad blir jag om du kommer!

Och vore jag tokrik, då skulle jag chartra ett litet plan åt långväga bloggvänner. För självklart är till exempel Snäckor från Lysekil, Isor från Piteå, samt Sandror, Annor och Lottor - då nyblivna eller blivande Stockholmsmammor mer än välkomna ni också :) Tänk, vad kul det skulle va´! Synd bara att landet är så jädrans avlångt...


Bild lånad från meandi

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ohhh waow!! Ja det hade man ju inte bangat på direkt ;-)
Lika spännande varje gång meandi lanserar sina nya fina kollektioner!
Hoppas ni har det bra & att ni får en skön sommar! :) Kram Anna & Emilia.

Anonym sa...

Åhh, min första tanke när jag började läsa ditt inlägg vara att åhhh vad det vore kul att få komma hem till dig.

När jag sen såg den andra delen av ditt inlägg så började jag nsätan gråta för att du är så söt!

Kramen

Anonym sa...

Oj vad kul med me&i MEN vet Ni vad!?
Wild Mangos kollektion är TIO gånger snyggare och roligare!
www.wildmango.se
deras lansering av nya höstkollektionen blir i augusti - håll ut!!!! :)
Hej från en trogen köpare
wildmango-Anna!

tack för en BRA blogg!

Anonym sa...

Jag kommer så gärna Anna... :-)
Kram Viktoria