tisdag, september 30, 2008

Vilmas nya overall

Wiiiieeh! För en liten stund sedan klapprade mitt Traderahjärta på i skyhögt tempo. Är det någon mer än jag som blir toknervös på riktigt även fast det bara handlar om ett plagg som man inte ens sett i verkligheten? Hursom kunde det belåtet återgå till det normala då vi hade lyckan att vinna auktionen.

Som en liten pepparkaksgumma med röd mössa kommer Vilma bli i sin nya bruna manchesteroverall med lurvigt foder (färgen på bilden är lite skum men jag chansade på att den kommer se bättre ut utan blixtljus på sig...).Har letat överallt efter en ny men inte hittat riktigt rätt. Och så fick vi den här för 56 kronor, knappt använd - vilken tur! Egentligen fanns drömoverallen på KappAhl (du Anna vet ju precis vilken jag menar ;) ), fast den var ljus i färgen och jag insåg att det inte är det mest praktiska med en krypande liten bebba som säkert komma dunsa ner med baken i mer än en blöt och smutsig fläck på hallgolvet i vinter...

Inga kommentarer: