fredag, oktober 31, 2008

Novembernyheter

Novembernyheterna har anlänt och äsch då. Lite retfullt var det allt att de där prickiga fickorna satt på klänningen tycker jag... liksom den röda halsringningen. Det gör liksom det hela mer svårmatchat. Å andra sidan kommer de röda plyschtajtsen sitta som en smäck inunder så det får nog ändå bli ett sådant kit till lillan i födelsedagspresent. Det ryktades dessutom om att mormor och morfar var intresserade :) Och molnen på det bruna är ju så fint...

Och den röda plyschklänningen till mammor är alldeles fantastiskt snygg. Och ganska dyr. Och finns inte i den storlek jag hade önskat. Så den får jag nog titta mig mätt på när jag kommer se den på säkert många andra mammor i vinter!

Bilder: meandi

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var längesen jag hann läsa andras bloggar nu, men såg massa Vilmor skymta förbi i scrollandet så nu ska jag läsa ikapp :)
Måste nog oxå blogga om me&I!
Kram!!!