torsdag, oktober 23, 2008

PO.P + 10-gruppen = sant

I går lanserades en ny kollektion på Polarn O. Pyret. Ett samarbete med 10-gruppen har resulterat i tre färgglada mönster som nu finns på deras klassiska tröjor, byxor, bodys, mössor och filtar. Även en mammatröja finns att köpa och hade jag varit i det tillståndet hade jag inte tvekat på en av dem!

Nu är jag i stället nyfiken på att få klämma på barnplaggen i butik. Jag gillar särskilt det svartvita och det rödvita mönstret men vill gärna se dem i verkligheten. Ibland kan det ju vara så att ett mönster gör sig jättebra på en tröja medan det inte gör sig lika bra på byxorna. De mönster som genast föll mig bäst i smaken var det grafiska med rutor och prickar samt det blommiga. Kanske blir det en rödblommig mössa till Vilma till våren? Vi får se. Hoppas på att kunna genomföra mitt ”klämmande” i morgon :)

Limited Edition - me like!

Bild: Eget kollage med bilder från PO.P

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint ja!
Jag vill gärna ha det röda till tjejerna =)