torsdag, november 27, 2008

Meandi + webshop = sant!

Har ni sett att meandi har gått och blivit med webshop? Jättekul, särskilt som de har ett speciellt websortiment med unika produkter som bara kan köpas där. Sen finns där även gamla godingar från föregående kollektioner. Plagg från den ordinarie kollektionen får man dock fortfarande köpa på vanligt meandi-vis.


Gissa om jag blev sugen på en plyschmössa till Vilma. Undrar just bara om jag ska våga mig på den röda efter färgfloppen med de röda tajtsen som skulle matcha molnklänningen - de var inte alls sådär snyggt mörkt röda utan ljus orangeröda... Såg dock ut precis som mössan på bild. Lurigt.

Och så finns där också - bland mycket annat - matchande molnfiltar, också de i plysch. Fina men dyra.

Nej, nu är det snart läggdags här. I morgon har vi tid på bvc för omvägning av liten Vilma som hade gått ner i vikt sist vi var där... detta var efter matvägrandet men det har tack och lov vänt de senaste dagarna vilket vi även hoppas på att vikten gjort. Och så ska hon få spruta. Filip började gråta i kväll när jag berättade att hon skulle få spruta i morgon. "Doktorn fååår inte sticka min Vilma. Då ska jag ta en spruta på honom. Och sen ska jag gäva ett djupt hål i marken och så ska alla sprutorna ligga där så han inte kan sticka Vilma mer".

Det kallar jag syskonkärlek :)

Bilder från me&i

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud så söt han är Filip. Världens bästa storebror liksom.

Hoppas verkligen vikten vänt på lillstumpan.

Stor kram

Anonym sa...

Gulligaste Filip :)