lördag, november 29, 2008

Dagens Traderakap :)

Jag har tokletat mössa till Vilma överallt - i alla tänkbara affärer - en tid men inte hittat någon bra. Så hon har haft sin visserligen jättemysiga, vita stickade från H&M nu ända sedan det blev lite kallare ute. Och den funkar jättebra, bara det att jag tycker det är kul att variera lite, mössfanatiker som jag är :) Och så behöver hon en rejält varm och vindtät.

Har så nu på bara några timmar tokfyndat två mössor på Tradera. Den röda vindtäta i fleece från PO.P för bara 13 kronor! och så den vita med hjärtat för 11! Och så lite frakt förstås men det blir ju inte så mycket för ett par mössor. Den vita är nog dock lite stor men var så söt att jag inte kunde motstå. En av Traderafällorna - att plötsligt skapa sig ett behov man inte visste fanns...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilka fina! Och vilka kap... En PoP för 13 kronor, grattis! Jag behöver också en tjockare mössa till Alfred framåt slutet av vintern, än så länge får han alternera mellan sina 3 Villervalla och 3 PoP haha (ny medlem i mössfanatikerna!). Stor kram

Anonym sa...

Vilka toppenfynd - grattis! Den där röda popmössan har du ju önskat länge till Vilma! Ses imorgon...ytterligare en ettåring ansluter till de fyllda =) KRAM å TACK för den morgontidiga lekstunden för Jonah och Filip idag, mycket värdefullt och Jonah var jätteglad när han berättade om sitt besök hos er! /SandraS