söndag, maj 17, 2009

Uppsamlare med symbolvärde

Jag kan konsten att stanna snabbt med kundvagnen när jag går förbi barnhyllorna i affären och ser något nytt. Häromdagen tvärnitade jag rentav när Bambinos nya haklappar i hårdplast riktigt spred sitt glada sken över förbipasserande. Glada färger och stilrena motiv med stort symbolvärde, precis vad jag gillar! De två som fick följa med hem var som ni ser den bruna med elefanten och den röda med hjärtat. Sen fanns där flera andra fina också, bland annat grön med äpple, rosa med blomma, blå med moln om jag inte minns fel.

Hörde sen att de under året ska byta ut hela sitt sortiment och jag hoppas att vällingflaskorna i samma stil finns i butik vid nästa veckas handling...

Tänk, vad härligt livet är när så små ting kan göra en lite extra glad!

Inga kommentarer: