torsdag, september 10, 2009

KalasVilma

Vilma redo för 1-årskalas hos söta kompisen Samuel som har fyllt 1 år idag. Medan vi väntade på att Erik skulle komma hem attackerade Vilma sin ask med hårattiraljer och jag kämpade tappert med att försöka få hårsnoddarna att sitta kvar i de nytvättade och än mer än vanligt flygiga och ultratunna hårstråna. Skandinavisk hårtyp tror jag den kallas ;)


Födelsedagsbarnet firades utomhus i strålande septembersol med lycklig 1-åring, pannkakstårta och ljuvliga päronmuffins - mysigt så det förslog!





6 kommentarer:

Isabelle sa...

Sicken sötnos! Vad stor hon har blivit! Passar på att önska er en riktigt mysig helg! kram isa

Emelie sa...

Men vilken sötnos hon är!!! Fin klänning också! Trevlig helg på er!
Kram Emelie

Anonym sa...

Man kan riktigt se hur fin hon tycker att hon är sötsnorpan!

Hoppas ni får en mysig helg.

Kram

Erica sa...

Så fin hon är!

Kram

Sandra sa...

Hon är fantastiskt söt och väldigt lik sin mamma tycker jag :-) . Gullunge!

Anna, Emilia och Nora sa...

åH JAG DÖR VA SÖT HON ÄR =) Oj sorry att det blev stora bokstäver, men det gör inget för det visar bara att jag VERKLIGEN gillar bilderna på henne ;-)
Sjukt fin kik kid klänning också!
Kram!