onsdag, december 16, 2009

Någon som sett min röst?

I morse när jag vaknade och skulle ropa på Filip kom inte ett ljud från min mun. Faktiskt inte ens ett litet ett. Möjligtvis en väsning om man lyssnade noga. Jag har verkligen gått och tappat rösten vilket är mer än typiskt då Alvin och jag i kväll ska på mammajulmysträff hos vår Sandra. Skit också. Och jag som är så duktig på att prata i vanliga fall... hur ska detta gå? Kanske kommer jag blogga massor så jag åtminstone får lite sagt ;)

Hursom, Filip tror att jag har råkat svälja den - rösten alltså - och att den kommer tillbaks på julafton. Jag försökte förklara tappa-rösten-fenomenet som jag knappt förstår själv och lilleman avslutade det hela med att han skulle fråga folk vi mötte om de hade sett min röst! Gulle!

Nu ska jag ner och dricka min fjärde kopp te för idag. Jag SKA inte missa den här kvällen, det vore så ledsamt...

1 kommentar:

Anna, Emilia och Nora sa...

Hej!
Hoppas du fått tillbaka rösten nu :) Ville bara kika in och önska er en riktigt god jul & ett gott nytt år!
Stor kram från oss <3