söndag, februari 14, 2010

Tillbaka

I´m back! I dubbel bemärkelse. Tillbaka efter flera dagar utan Internet och tillbaka från en härligt lat och lyxig hotellhelg tillsammans med La Familia i Göteborg! Kanske trodde ni att jag efter förra helgens intensivbloggande hade tröttnat, men icke - sådant ger mig snarare mersmak. Och så blev vi utan uppkoppling i flera dagar vilket får en att inse att man nog trots allt är lite beroende ändå... Så ni som väntar på mailsvar från mig vet nu varför. Och så lagom tills datorordningen blev återställd var det dags för den hett efterlängtade helgen på västkusten.

Jag hoppas hinna ge er en titt på den redan i morgon. Nu väntar soffmys med romantisk komedi och proppad godisskål. Vi firar Alla Hjärtans Dag och sexårig förlovningsdag!

Sänder er KRAMAR från mitt hjärta till er alla!
(Det känns kul att se att så många biter i och fortsätter kika in här varje dag trots stundtals glesa uppdateringar. Fortfarande har jag faktiskt ingen aning om vilka de flesta av er är (!) men många är ni och det tillsammans med kärleken till skrivandet och dokumenterandet sporrar mig ändå att fortsätta dela med mig av livet här hemma. Dock ska erkännas att jag allvarligt funderar på byte av bloggpubliceringsverktyg där möjligheten finns att inte skriva allt öppet men vi får se.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

mysigt med en weekend i gbg.
Japp. Är dig trogen... :-)
Grattis!!!

(hoppas på mailsvar så småningom :-) )

Kramar Viktoria

Anonym sa...

Du är så välkommen tillbaka så!

En hotellhelg i Göteborg låter verkligen som det var precis som du behövde för att ladda batterierna lite.

Grattis i efterskott på förlovningsdagen!

Tusen, tuden tack också för det söta kortet. I flera bemärkelser. Du gjorde verkligen min dag och har sen jag läste kortet gått med ett litet leende på läpparna. Fina omtänksamma Anna!

Kram

Anonym sa...

Just det, hör av dig om du vill ha hjälp att byta till wordpress istället.

Kan varmt rekommenderas på alla plan (inlägg, kommentarshantering, statistik, bilder etc). Från blogspot kan ju också importera alla dina inlägg till wordpress så att du kan ha allt på samma ställe. Smart va?¨!

Kram