måndag, maj 10, 2010

Lovely

Här dyker jag så äntligen upp med något så ytligt som ett inlägg om en klänning, men jag är bara SÅ glad för den här blommiga sommardrömmen att jag måste visa den!


Jag var inte riktigt på hugget när H&M släppte sin Garden Collection för en tid sedan. Förstod inte hur poppis kläderna skulle bli - de hetaste plaggen, däribland denna, sålde helt slut på två dagar. Till butik kom den inte ens här i Jönköping. Däremot kom jag då över en svart småblommig topp som använts flitigt och blivit en favorit så hoppas nu denna ska passa och sälla sig till den skaran.

Såklart var Tradera lösningen, som på så mycket ;), och jag fick den faktiskt (fucking - jag kan inte låta bli att alltid tänka Vilmas uttal efter att jag sagt detta ord vilket jag för övrigt märkt att jag använder alldeles för ofta själv. Faktiskt, alltså) för butikspris.

Jag vet att jag lovar och lovar och lovar men den här gången LOVAR jag verkligen att jag ska ta mig tid och i någon form av turordning berätta om allt roligt som har snurrat/snurrar i vårt liv just nu...

1 kommentar:

Anna sa...

:) Nu tittar jag in här!
Va kul att du vann auktionen på klänningen!
Du kommer ju va så snygg i den i sommar!

Kram och tack för en mysig dag..och kväll