söndag, augusti 01, 2010

Ny favorit i garderoben

Erik blev nästan chockad på riktigt då jag efter en tur på stan häromveckan visade ett av mina fynd. Jag förberdde honom på något oväntat för att vara mig. Erik gissade då lite ironiskt på en vit topp av något slag, vilket till säkert 80% utgör min garderob just nu :) Bättre upp, sa jag varpå han vände sig om och fick se mig i något blått! Något som dessutom var en skjorta! Kanske den mest otippade kombon av dem alla...


Jag som aldrig trivts i skjorta och som dessutom inte är någon blå-lover… Det blåa är visserligen jeans vilket ju är en annan sak. Och skjortan, den har en sådan där snygg hals utan krage. Dessutom var den billig då den av en slump fyndades på Lindex barnavdelning… Ögonen föll på den för att den var snygg och först därefter upptäckte jag att den hängde på fel avelning. Men storlek 170 visade sig sitta som en smäck. Ibland har man tur och skjortan är faktiskt en av mina nya favoriter!

Så ett tips till dig som i vanliga fall drar storlek xs/s då den nog är menad att sitta rätt rymligt på den målgrupp den egentligen är tillverkad för.

Bild från Lindex.

1 kommentar:

Emelie sa...

Mycket snygg!! Liknar en jag har garderoben som jag nästan bor i! Hoppas allt går bra med köket och familjen! Ska bli roligt att ses på det kommande bröllopet! Tills dess följer jag dig här på bloggen!! Kramar Emelie