torsdag, september 30, 2010

GladKläder

När jag först såg dem på Lindex hemsida tidigare i höst tyckte jag de var lite för mycket. Men så i butik slogs jag av hur glad man blev av dem och jag köpte hem tröjan till Filip. Han älskar den, kallar den sin discotröja och vill ha den så fort det är helg :) Den gör sig grymt bra med snygga jeans till.

Sedan kunde jag inte hålla mig utan lillebror matchar nu med tightsen i samma mönster. De är SÅ himla fina och går ju att matcha med en hel massa olika enfärgade bodys upptill. Och Alvin, han sitter och pillar och petar på alla fina färger och mumlar hemliga saker på sitt språk...

Syster får neutralisera brödernas brokiga plagg med den här och vips har vi höstens favoritsyskonmatchning!


Kläderna från Lindex är dessutom i ekologisk bomull och kostar bara 99 kr för tröja eller tights till större barn - 79,50 kr för body eller tights till de små.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) Frida har sin "discotröja" idag som vi också kallar den nu!

Fin fint mönster!

Anonym sa...

Jag tror inte du blir så förvånad om du får höra att den finns både en stor och en liten tröja här hemma. Jag gillar gladkläder!!!