torsdag, december 30, 2010

Söt

...är den här bodyn som en liten en som är just det - söt - i morgon ska få inviga.

Gjorde i går efter badhusbesök en kvarts försök till reashopping på Lindex med en väntande familj i bilen. Så galet mycket folk att jag inte ens tänkte rea utan gick rakt på en nyhet. Mig likt i reatider.

Detta visade sig bli det helt klart första plagg Alvin blivit synbart förtjust i men så är där också många fina färger. Han har gått runt med den här hemma ömsom viftandes och ivrigt sägandes "Mamma, kolla!" eller "Tittttaaaa!". Ömsom hårt kramandes...

Min lilla söt.

NU ska nattsuddarmamman krypa till kojs. Och jag tror jag struntar i de där arga drömmarna jag skrev om innan och drömmer om något fint i stället. Tiden som nu är till exempel...

Bild lånad från Lindex.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Åh så söt! Nej jag har inte gett mig ut i rean. Är inte så förtjust i rea heller, tyvärr... Fast har hittat lite reor på nätet som är klart intressanta, bland annat ett favoritmärke, Blingo. 50% på allt! Kramar till er

Isa sa...

Åh kärlek vid första ögonkastet! Nu har jag också köpt mig en! :)