tisdag, juni 21, 2011

En midsommarnattsdröm

Den där snyggklänningen jag längtade så efter visade sig vara gigantisk i modellen och det såg ut som om jag trasslat in mig i ett tält när jag fick den på mig. Så synd, mönstret var jättesnyggt och den hade nog blivit en favorit i sommar om den bara hade passat.

En sann sommarfavorit är dock en annan Lindexklänning som redan använts flitigt. Med vita leggings inunder blir den en perfekt sommaroutfit såväl till stranden som till kvällen. Och så ska erkännas att jag är löjligt svag för broderierna upptill…!

Klänningen finns på Lindex och har så gjort en tid. Jag köpte den för 199 kronor vilket jag tyckte var ett kap. Dock var det just då något ”sommarpris” på den och nu kostar den ytterligare hundra men den är värd det. Sval, bekvämt döljande och viktigast av allt – så somrig. Kanske rentav en midsommarnattsdröm?!

Inga kommentarer: