onsdag, juni 01, 2011

Blommig

Nämen se där - ett opublicerat inlägg som låg och väntade. Jag måste varit bra trött när jag missade den sista detaljen! I skrivande stund är det måndag och nationaldag - här kommer inlägget som skrevs för snart en vecka sedan :)

Filips ”blommor till mamma” var mitt i prick kan man säga för jag är mer såld på blommor än någonsin. På kläder tycker jag det är en riktig glädjeklick och de blommönstrade klänningarna hänger nu på rad i garderoben. Senaste tillskottet är den här skönt retroblommiga i några av favoritfärgerna. Extra plus för snygg modell - tror och hoppas jag! Den har nämligen inte anlänt ännu. Har spanat på den bland kommande godbitar på Lindex webshop och när den dök upp där men inte i butik tog jag det säkra före det osäkra och klickade hem en.

Klänningen finns i fyra olika färgställningar och kostar 199 kronor.

Bild från Lindex.

1 kommentar:

Camilla sa...

Fin! Väldigt Anna!