torsdag, juli 07, 2011

Tappad

Den är nästan helt borta. Min röst. Ja, då får jag väl blogga lite extra nu, jag som alltid har så mycket att säga... för hur ska det gå utan röst?! Feber har jag också, liksom Filip fast han har mer än mig.

Sommarförkylningar är helt klart tråkigare än vinterförkylningar. De är på något sätt mer väntade och därmed okej. Nu hoppas vi bara att det stannar vid oss två så inte hela helgen blir snörvlig och hostig härhemma.

Och våra två jobbveckor - de var nog helt enkelt inte meningen. Jag har varit hemma i dag och ska så även vara i morgon. I dag blev dock en riktig mysdag trots förkylningarna. Som att vrida tillbaka tiden lite grann och vara mammaledig igen. Vilket underbart liv det är. Jag älskar det verkligen och i dag har jag njutit till fullo av att få vara nära våra tre småstjärnor hela dagen och ha det precis som "förr".

Inga kommentarer: