måndag, augusti 15, 2011

Tips - Dagispåsen!

Inskolning med start klockan 9.00 i morgon innebär lite sovmorgon jämfört med i dag och här sitter jag. Sådär klassiskt på-väg-till-sängen men så skulle jag ju bara stänga av datorn och då kunde jag ju lika gärna passa på att kolla det. Och det. Och så det. Och då var jag ju till sist tvungen att sätta mig ner och plötsligt var ögonen inte lika trötta längre!

Stötte precis på ett erbjudande på Åhléns som jag måste tipsa om. Fyll bara i namn, mailadress och mobilnummer på anmälningssidan och du kan hämta ut en gratis "dagispåse" på närmaste Åhlénsvaruhus i slutet av månaden.

Påsen är fylld med lite av varje - utflyktsmugg, en dvd, mellanmål från Sempers ekologiska serie samt rabattkuponger och information.

Här kommer du till anmälningssidan!

Bild lånad från
Åhléns.

3 kommentarer:

SandraS sa...

Åh, tack för tipset!

Anna sa...

Kul grej! Har genast beställt mig en.

SandraS sa...

Jag ska hämta ut min lö 27 och jag åker dit vid 15tiden? Ses där??