måndag, september 19, 2011

Nu är det min tur...

...eller otur kanske jag snarare ska säga. Varenda millimeter av kroppen värker något kolossalt liksom huvudet som dunk-dunk-dunkar en taktfast och entonig melodi. Barnbaciller kan vara riktigt giftiga för jag gissar på att det här är något jag snappat upp härhemma?

Tidig kväll blir det för mig. Ska bli intressant att se om ett under sker i natt eller om jag vaknar sjuk i morgon. Blir i så fall en spännande dag att lösa med hämtning på skolan klockan 13 och på dagis klockan 14... Detta skulle innebära en halv dags vila och en halv dags inte vila alls. Samtidigt kräver mitt nya jobb någon som är pigg, glad, skärpt och på alerten så att jobba i det tillstånd jag just nu befinner mig i är inget bra alternativ...

Huanamej. Det bästa och enklaste för allt och alla vore helt klart att vakna frisk!

1 kommentar:

anna e sa...

Hoppas du mår lite bätre kära du! tur att du har så snälla föräldrar som ställer upp och hämtar på dagis...
Frida är ju sjuk här hemma, mannen har däckat i sängen redan ...han mådde inte toppen heller. Får se vad det blir av det...
Usch för sjukdom! Nu vill man ju bara njuta av härliga hösten!

Kram Anna