tisdag, september 20, 2011

Tacksam

Extra tacksam är jag i dag över världens snällaste föräldrar som åkte ut hit och hämtade hem alla våra barn i eftermiddags och sedan stannade och toklekte med dem tills Erik kom hem... Räddare i nöden och dagens sanna hjältar för oss!

Även fast man inte precis ligger ner och blundar med tre små hemma så är det en enorm skillnad att vara flera vuxna när man själv inte är pigg. Att kunna ägna sig åt en i taget känns då lugnt och det var mysigt att sitta med Filip och spela dataspel trots mitt blixtrande dumma huvud som i dag envisats med att göra ont nästan precis hela tiden.

Äntligen börjar det dock släppa men värken i kroppen sitter kvar och har ikväll fått sällskap av en ond hals... När jag ringde och sjukanmälde mig i morse fick jag höra att detta tydligen är något som "går" nu och genast känns det i alla fall lite bättre. Inte vetskapen av att fler är sjuka men av att det ändå inte är helt onormalt det man känner :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig!!!
Kramar Viktoria