lördag, november 26, 2011

Dagens tips - Roliga plåster

Det finns väl nästan inget som tar bort det onda så fort som roliga plåster? Eller åtminstone tanken på det onda. I alla fall är det så för våra små och har alltid varit så plåster är periodvis en förbrukningsvara hemma hos oss. Jag brukar passa på att bunkra upp om jag hittar några extra roliga och av de här har jag lust att klicka hem ett paket av varje!

Även dessa kommer från Blå Elefant och jag kan redan nu avslöja att det kommer fler av mina tips framöver att göra. En av mina absoluta favoritnätshopar vad gäller leksaker. Anmäler man sig till deras nyhetsbrev dyker dessutom fri frakt-erbjudanden upp titt som tätt!

De "vanliga" plåstren kostar 29 kronor per förpackning. Tröstisarna är lite dyrare men kan ju då sparas till extra ledsna, rädda eller blodiga tillfällen... De fungerar som så att man först sätter på ett litet runt plåster och så över, den mjuka, gosiga tröstisen som man kan klappa på!

På tal om plåster - det är inte lite gulligt att vår numera 6-åring fortfarande tror att det heter "klåster" ;)

1 kommentar:

Camilla sa...

Åh! De är verkligen kanon! Inte för att vi är några storkonsumenter av plåster. Faktiskt. Bara när tjejerna varit hos mormor och morfar (läs morfar...) av någon anledning...