torsdag, december 08, 2011

Snöstorm...

...råder utanför fönstren. Snön vräker ner och det blåser så det knakar i huset. Mysfaktorn är hög och sängen lockar mer än någonsin. Det är äntligen helg och det ska bli så skönt med en ovanligt obokad sådan. Det behöver vi alla nu. Tiden har sprungit den senaste veckan men nu hoppas jag kunna stjäla mig några stunder här och slänga ut mina sista julklappstips.

I morgon har jag och de två minsta ledig fredag och bakning står på schemat. Sedan har jag lovat storebror pyssel efter skolan. Åhh, vad jag gillar julen! Ikväll har jag förresten suttit framför datorn i flera timmar och gjort ett årligt pyssel - gissa vad?!

Stort TACK ni fina som har tagit er tid och skrivit så snälla kommentarer en bit ner. Jag tror ni vet hur mycket jag uppskattar dem!


2 kommentarer:

Camilla sa...

Trevlig helg fina du! Jag har idag simmat till St. Johannes med min klass... Men nu är det helgmys även här! Kramar <3

Anonym sa...

Ha en skön helg!

Kram Viktoria