lördag, februari 18, 2012

Till små stjärnor...

När inte vårens Villervalla-stjärnor var de jag hade hoppats får man vara glad att Lindex (som "härmar" många märken nu...) överraskar med godbitar som den här! Jag nästan kastade mig över två av dessa härligt vårgröna mössor till killarna i veckan och Filip tycker så mycket om sin att han knappt vill ta av den inne. Alvin ville dock inte alls ha sin först men när han såg att Filip hade en likadan lät det annorlunda. Plötsligt älskar han sin väldigt mycket, eller är det kanske storebror han älskar mest? :)

Vi har haft en otroligt lyxig inledning på helgen med sällskap av goda vänner här i går kväll och lyckliga barn som lekte så fint. Och så på det spontansällskap av andra godingar för familjens pojkar på badhuset i förmiddags och drömsällskap för mig och Vilmisen på A6! Så avslutade vi med Sibyllalunch innan vi for hemåt och möttes av ett par som ville köpa vårt på-Blocket-utlagda-skötbord. Känns som om vinden har vänt efter vår skittisdag...
Nu börjar den sena gårdagskvällen göra sig lite påmind och vi ser fram emot en lugn och skön afton i soffan. Jag älskar de Melodifestivaltider som råder och jag kan lova att kvällens gotteskålar blir stora så vi håller oss pigga :) Vill så gärna orka se svenska filmen "Kyss mig" i kväll också. Har ni sett den?

Hoppas ni har en riktigt skön - och frisk - helg alla fina!

3 kommentarer:

SandraS sa...

Love love love tooo you all!!

Anonym sa...

Mycket mysigt familjen Astliden :). Kul att skötbordsaffären blev av också och resten av helgen blev lyckad. Kärlek från oss! Kram Hanna

Anonym sa...

Länge leve melodifestivalen!
Snygga mössor.

Kram viktoria