fredag, mars 30, 2012

Pimpad Polly

Har ni smakat den här? Akta er säger jag bara. Den är sådär farligt god att man på riktigt inte kan sluta att ta en till, och en till. Och så bara en till. Fast problemet är att man måste äta dem i en viss ordning för optimal smakupplevelse (ni hör en expert prata nu va;)) vilket innebär att man varje gång man måste ta EN till i själva verket måste ta TRE… Farligt, som sagt.


Det är tydligen Dregen som varit med på ett hörn och tagit fram detta godismirakel. ”I pimped your Polly”, står det på påsen och det har han sannerligen gjort.

Måste ju också dela med mig av mitt ”ordningstips”. Ät först en vanlig chokladpolly, sedan en citron och sist en lakrits och du är i godishimlen...

Nu blir det snart pyjamasfisning här innan klockan slår åtta och vi bänkar oss framför säsongsstarten av Let´s Dance. Vilma är mest laddad av oss och troligtvis också den som först kommer somna i soffan...

Vi har annars varit mycket piggare i dag och jag tror att det som behövdes var en timmes längre sömn i morse och sen en lugn fredag då det ju som sagt varit lite mycket nu på slutet. Tyvärr fick vi dock ställa in en efterlängtad lekträff som jag sett fram emot så mycket men som tur är för mig har jag ju förmånen att kunna luncha med mamman nästan när jag vill!

1 kommentar:

Anna sa...

ja det var såå synd, men vi får ta en lunch snart. Jag återkommer om när jag kommit in i jobbet.

kram