söndag, april 22, 2012

Mirakel

Troligtvis kommer jag aldrig mer kunna använda det ordet utan att tänka på en alltför brunbränd Ranelid med alltför få knappar knäppta i skjortan...

Avslutar denna snoriga söndag med ett tips. Mitt allra bästa någonsin vad gäller hår! Argan Secret Oil är banne mig ett mirakelmedel. Perfekt om man som jag har både frissigt och trassligt och överlag bråkigt hår. Jag använder den både i handdukstorkat och som värmeskydd innan plattning. Jag har i helgen även använt oljan på Vilmas torra kinder, på min av snytande spruckna överläpp och på ett narigt finger.
Fick en liten provförpackning av min frisör i vintras och blev fast direkt. Bara den ljuvliga doften av frisörprodukt gör att beroendet pockar på... Hos frisören är den lilla (men väldigt dryga) flaskan dyr. Så jag beställde min
härifrån till mycket bra pris.

Visst är det härligt när man hittar "sin grej"? Känns numera tryggt på något vis att tvätta håret :) Den ger glans, den rätar ut, den trasslar upp, den skyddar, den doftar gott - kort sagt, den förenklar och förgyller vardagen!

Inga kommentarer: