onsdag, juni 13, 2012

Grönt är skönt

Jag har fått dille på grönt. Kanske ingen nyhet egentligen då jag alltid gillat färgen men på kläder gillar jag just nu den lite starkare och mörkare gröna väldigt mycket. Så pass att den plötsligt finns på såväl byxor som kofta som klänning härhemma. I lite olika nyanser men allt sådär skönt grönt som piggar upp tycker jag!

Klänningen är sprillans ny och jag har på känn att den kommer bli en riktig sommarfavorit. En klassisk mysa-hemma-i-klänning som gör sig bra med leggings till och gärna ett linne då den var väl djupt skuren märkte jag;)

Lindex finns den att köpa för bara 149 kronor. Ett kap, och med ett färgglatt armband till blir man riktigt sommarfin.

I kväll har jag en ömmande kropp mest överallt. Har kommit smygande sista dagarna och jag vet inte om det är en begynnande muskelinflammation som ju verkar vara min akilleshäl eller om det är Alvins förkylning som dragit med mig på ett hörn. Det återstår att se...


Nu ska vi äntligen göra något jag har längtat efter sedan i söndags kväll. Vi tittade då på en halv film som vi inte hunnit se färdigt sen, men nu. "En gång i Phuket" och den är precis så underhållande som jag hoppades!

Inga kommentarer: