onsdag, oktober 17, 2012

Drk Apple by Villervalla

Mycket Villervalla nu men åhh, jag kan verkligen inte motstå dessa gröna skapelser från deras höstkollektion! Jag har ju alltid varit en grön pojkmamma men så i våras blev jag plötsligt lite blå för första gången. Det är jag fortfarande men denna härligt äppelgröna färgen är ju bara så snygg - rentav bland det finaste jag sett! Lite murrigare, lite mörkare men ändå sådär snyggt ärtig i nyansen. En vinnare helt enkelt.
Kanske inte helt otippat finns den nu både här och där i olika konstellationer i pojkarnas garderober, några av dem ser ni här ovan. Och så är jag bra sugen på twillkjolen till Vilma...

På tal om äpplen. Senaste nytt - tröjorna med äpplen har även de stark dragningskraft... Stoppa mig den som kan!
Bilderna är lånade från Villervalla.

Inga kommentarer: