fredag, november 22, 2013

Födelsedagsmorgon

God morgon därute! I dag är ingen vanlig dag för det är Filips födelsedag, och det är heller ingen vanlig sådan för vi har just vaknat på hotell, ätit långfrukost och tagit ett dopp i hotellpoolen!
 
 Födelsedagsfikade gjorde vi redan i går med tomtelatte för somliga... Har ni ett Espresso House nära er bara måste ni testa. Ljuvligt god och julig! 
Nu ska födelsedagsbarnet få välja ut en luvtröja på stan och så ska vi gå till några roliga affärer innan vi styr kosan mot dagens höjdpunkt - Liseberg!!! Jag tror vi alla längtar lika mycket och även om det inte är så vitt på marken här som när vi åkte hemifrån i går morse tror jag ändå vi kommer få oss en rejäl dos julstämning :) 
En fin fredag önskar jag er alla! Nu ska jag pussa lite extra på vår fina 8-åring. Vart de åren tog vägen kan jag inte förstå...

Inga kommentarer: