onsdag, augusti 15, 2007

me&i - Hösten 2007

Med en så välkomnande och för ögat tilltalande hemsida faller man med en gång. Klickar man sig sedan vidare inser man ganska snart att en smärre förmögenhet skulle kunna läggas ner på ovannämnda klädmärke i höst. Sällan har jag sett så mycket snyggt på en gång… Jag är ganska enfärgad av mig och inte så mycket för en massa tryck på kläder egentligen men deras är ju faktiskt något helt annat än H&Ms döskallar och Spidermanblaffor (vilka jag förstås inser att lilleman kommer tråna efter om några år, och då får vi såklart ge efter men än så länge…)

Nej, här slåss sura grodor, stjärnor, söta blommor, tuffa bilar, snälla monster och så de gulliga prickarna om min uppmärksamhet. Hoppas jag inte hörde fel när mamma Sandra nämnde något om ett party hemma hos henne framöver…!? Och jag med min beslutsångest. Det får nog i så fall bli lottdragning om vad som ska köpas. Här är mina favoriter:



Bilder: meandi.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej mamma Anna! Vad kul med en nyfortsättning på bloggen! Snygg också!!!!! Självklart hörde du inte fel med partyt =) jag väntar på att en försäljare ska höra av sig till mig om datum....är såååå sugen. Helläckra kläder ju! Vi ses nästa fredag! STORT lycka till på måndag med lillemannens första dag! KRAM

Anna sa...

Hej - och tack =) Åhh, jag väntar då med spänning på ett datum!

Det känns egentligen alltför länge med nästa fredag :( Får nog ta och höras innan - är nyfiken på besöket hos bm?

Hoppas ni mår bra och att det funkar fint för lilleman!
Kram!

Anonym sa...

Mmmm jag blir fattig av att bara kika på sidan!!! ;)