tisdag, oktober 30, 2007

Carte d´Or & Rörstrand i gott samarbete

Ni har väl inte missat kampanjen med Carte d`Or och Rörstrand som pågår en bit in på nästa år? Jag tycker den låter mycket lockande och god och inte det minsta ansträngande - särskilt som jag en lång tid nu har gått och spejat på Hanna-muggarna i just svart/rött.

Det enda man behöver göra är att köpa två valfria paket Carte d`Or Selection och skicka in kvittona i ett kuvert som man hittar i sin vanliga affär. Man får sedan två Hanna-muggar (svarta eller gröna) hemskickade för endast 89 kronor!

Oemotståndligt tycker jag. Stackars oss bara som nu blir tvingade att smälla i oss två paket glass…

Och psst! När ni ändå är inne på GB:s hemsida så passa på att tävla om 5 fina mini-Hanna muggar – det gjorde jag! Eller förresten, gör inte det för då får jag ju värsta konkurrensen ;)


Bilderna är lånade från Rörstrand.

Inga kommentarer: