måndag, december 17, 2007

Vilmas vakenpremiär

Lilla fröken i familjen sover nu inte riktigt dagarna i ända längre utan tittar mer och mer på oss med sina stora blå. Och nu får vår ljuvliga tomtenissa göra vakenpremiär här på bloggen innan jag går och lägger mig. Den snabbtänkte har nog redan räknat ut att bilden också är en hint om ett kommande inlägg, nämligen julkortsfotograferingen 2007, del 2 (ser ni skärpan? Eller snarare ”O”skärpan? Grrr…)

Go´natt och sov så gott – dröm vackra drömmar (själv kommer jag drömma om kamerablixtar, röda kläder och luvor på vift)!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, hon är ju bara sååå söt! Helt ljuvlig. Ni gör söta barn du och Erik vill jag lova :-) Kram

Snäckan sa...

Lilla snorpan så söt hon är. Kram

Anonym sa...

Hej, vilken härlig blogg du har :) I rätta färger med! Jag vill gärna prenumerera på din blogg men ser att du inte använder rss. Inget du funderar på att börja med?
anness

Åsa sa...

Vilken urgullig tomtenissa!

Erica sa...

Vilken underbart söt liten tomtenissa!
Önskar er en underbar jul och nyårshelg.
Om Isabelle är frisk kanske vi kan få titta förbi någon dag?

Kram Erica

Isabelle sa...

Åh vilken underbar lite tomtenissa!! :) Tror jag ser lite likheter med storebror! Hoppas du proppar i dig med mat nu så illamåendet ryker och ni får ha en riktigt god jul hela nya stora familjen! Stora kramar från fam Sällström!

Anonym sa...

God Jul! Ha en riktigt skön julhelg!