söndag, februari 10, 2008

♥ Hjärtetema ♥ - Ett hjärta med gryn i

*Visslar oskyldigt samtidigt som jag skamset tittar mig omkring… Undrar just om någon märkte att temaveckan gjorde uppehåll i går* Faktum var att jag hade tänkt blogga efter Melodifestivalen men se, då var jag så chockad över Christer Sjögrens hyllning till Europa att jag bara satt där i soffan och inte tog mig för med något ;) Melodifestivalens första del föll oss inte alls i smaken – musikmässigt. Hoppas på bättre startfält nästa lördag.

Nu tillbaka till dagens (eller egentligen gårdagens) hjärta!
Lundmyrs stilrena produkter fångar alltid mina ögon, vare sig det gäller kläder eller andra saker. Denna vetevärmare i hjärtvariant är nästan oemotståndligt söt. Värmer såväl stora som små med stora eller små krämpor. Kanske vad ett par trötta mammaaxlar behöver efter en dag fylld med guppande av liten bebis eller vad en liten kropp myser av då det just värmt upp den kalla sängen vid läggdags? Värmd av hjärtegryn till ett litet hjärtegryn!

Finns att köpa (för 199 kronor) hos bland annat 1 Klass, en av mina favoritbutiker här i stan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å Anna, vet du vart vår nästa utflyktsfärd bör bli - 1klass såklart! Norpa lite mer på Ullaredskassan kanske =) Ses imorgon (tisdag)!! Noel saknar verkligen sin Vilma nu efter en sååååååå lång vecka minsann!Sen undrar Jonah hur Filip har haft det senaste veckan på dagis såklart! Love S