måndag, mars 31, 2008

Klänningstokig

Det dröjde inte länge förrän jag insåg att Vilmas garderob till stor del skulle bestå av klänningar. Det är rysligt kul för en kläd- och shoppingglad mamma för det finns ju så mycket snyggt… Vilma är inte riktigt tjejen som gillar ryschpysch och pluttenuttiga varianter utan gärna lite åt det tuffa hållet. Jeansvarianten passar i alla lägen, storblommigt är gulligt så det förslår och retrostilen så snygg att mamman blir alldeles till sig.

Den här är det stark vill-ha-varning på ska ni veta. Dock kanske helst utan byxorna och med strumpbyxor till i stället. Strumpbyxor som korvar sig och där foten alltid sitter med hälen uppåt i stället för nedåt. Klänningen finns på Lindex för bara 99 kronor men verkar inte komma in här i stan och på webshopen är den slut i den storlek jag ville ha... Attans att jag var för sent ute. Får nog helt enkelt nöja mig med att titta på bilden här istället.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen supertuff klänning!! Jag tittar gärna till dig i Gbg om de har klänningen eller inte. Hojta bara till om vilken storlek vilma har. Kramis

Anonym sa...

Instämmer med ovanstånde talare. Fast i stockholm för min del då..

Kram på er!

Erica sa...

Vilket underbart söt klänning! Finns så mycket roligt nu, jag skulle kunna shoppa upp hela lönen till Isabelle utan problem...

Kram på er!

Anonym sa...

Åh, det finns såå mycket sött ju! Det kliar ju lite i fingrarna, trots att jag inte ens har någon liten flicka :-) . Härligt nog finns det ju så himla mycket fint åt pojkar också samt unisex. Kul!

Anonym sa...

Den finns på web-shopen i stl 56-80 nu =) Inte har hon större än så? Kram //Anna