onsdag, april 23, 2008

Libero Spring Collection 2008

Ni vet ju vid det här laget hur snabbt jag faller för fina detaljer och när jag nu har sett Liberos designblöja 2008 är jag faktiskt lite glad över att Filip inte är blöjfri ännu… Kanske att vi ska göra en insats i sommar när alla tjockbyxor och lager-på-lager är ett minne blott och han kan springa omkring med minirumpan i sina coola retrokalsonger från Lindex :)

Men först ska jag längta tills minirumpan får springa omkring iklädd blöjor med söta figurer på. Årets designer, Karolina Kling, vet själv inte vad de egentligen föreställer men hon säger att hon vill att betraktaren ska skapa sin egen fantasivärld omkring dem och det kommer vi säkerligen göra. Lyssna på vad hon säger och glöm inte kolla in
reklamfilmen också – galet söt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du när jag såg reklamen för dess blöjor så var DU den första jag tänkte på ;-)))) Kram

Anna sa...

Fniss :)