måndag, juli 14, 2008

Klädtokig mamma eller tokig klädmamma?

Ja, välj själva… Inte är min passion för kläder, i synnerhet barnkläder, någon hemlighet precis och i dag när Vilma och jag var en sväng till stan för att kompletteringshandla lite småsaker till hennes nya rum (och inget annat, absolut inga kläder) så råkade vi ändå glida in på Lindex. Den affären har en konstig dragningskraft på mig och det är sällan jag går tomhänt därifrån. Det gjorde jag inte heller i dag då höstnyheterna drog mina ögon till sig och jag efter en snabb genomgång i huvudet av Filips garderob insåg att de flesta av hans långärmströjor med all sannolikhet kommer vara urvuxna till hösten. Tror jag. Fast i ärlighetens namn, den här godingen hade jag aldrig kunnat motstå ändå så till er andra pojkmammor som tycker om gult (och vars pojkar passar i gult!) är detta ett hett köptips! Tycker man inte om den mustigt gula nyansen fanns den även i mossgrönt i butiken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är det märkligt med Lindex... undrar hur de gör....

Emmy

www.emmyt.blogg.se