tisdag, juli 29, 2008

Med risk för att bli tjatig...

...både vad gäller mig och lillan. Mitt livs andra Tradera-köp (kap) blev till min stora lycka en likadan klänning som min första investering - fast den röda varianten den här gången. Den gröna har blivit en riktig favorit och jag tror nog denna om möjligt blir ännu bättre och passande framåt hösten.

Men det här med mig och Tradera är väl inte så farligt ännu va? Två köp på en månad och en tredje auktion jag siktar på i övermorgon. Sen ska jag lugna ner mig. Kanske. För hjälp, vad kul det här är! Jag tror jag är fast.

2 kommentarer:

Erica sa...

Tycker inte att det är någon fara! Jag håller med, det är roligt men nu på sista tiden har jag haft lite otur... Eller jag kankse inte har bevakat tillräckligt bra...

Hoppas allt är bra med er i värmen!

Kram Erica

Anonym sa...

Klänningen är supersöt!