lördag, augusti 30, 2008

Bebislycka!

Jag bara måste tillägna ett inlägg till en alldeles speciell bloggvän med ett hjärta av guld. Hon överöste mig med stöttande ord och tankar när jag förra hösten blev mer och mer orolig inför min förlossning. Detta år har hon själv burit ett litet pyre i sin mage och den sista tiden kämpat och kämpat mot krämpor en graviditet kan föra med sig. Och nu är hon också mamma.... Till en liten pojke så söt att man nästan smäller av! Så himla uppriktigt GLAD är jag för hennes (och såklart hennes mans) skull. Ni är så värda detta. Att äntligen ha ett alldeles sprillans nytt litet liv hos er att lära känna, ta hand om och älska. Jag tror att bättre än så kan man inte ha det!

Så ännu en gång GRATTIS allra käraste bloggisen Sandra (du kan lita på att jag kommer hänga hos dig och följa er lille skatts framsteg framöver)! Och jag hoppas och önskar så att våra vägar någon dag kommer korsas även i det verkliga livet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu trillar tårarna... och det är inte babyblues. Tack vännen, att du glädjer dig betyder så mycket! Stor, stor kram

Anonym sa...

Visst är det fantastiskt!!!

Och det är du också!