torsdag, september 11, 2008

Välkommen till världen...

...lille Samuel!!! Världens bästa H & J har blivit mamma och pappa för andra gången och Filips kompis Adam är säkerligen just nu den stoltaste storebror man kan tänka sig!

Var uppe lite för länge i går kväll men utan ett livstecken på mobilen. Vaknade sen av Vilma vid halv fem och slängde mig över telefonen som ju visst blinkade nytt meddelande... Det är inte varje morgon man möts av så underbara nyheter. Den lille killen föddes en stund efter mitt förra inlägg, mer vet vi inte ännu men vi antar att allt är bra eftersom de ändå hörde av sig så snabbt.

Jag är trött i dag men det är det värt. Det gick ju liksom inte att somna om efter nyheten och det börjar nu kännas som eftermiddag för mig :)

Tänk att alldeles snart får vi snusa nyfödd bebis igen! Nya bebisar är alltid magiska och underbara på alla sätt men när det är någon i ens allra närmaste närhet - då är det speciellt. En extra lycka helt enkelt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh vad härligt! Blir alldeles tårögd fär på min sida av skärmen.

Kram

Erica sa...

Vad härligt att allt gått bra!

Anonym sa...

Å VI KAN BARA STÄMMA IN! Tänkt att nu har de också blivit 4a i familjen. Nu har lillen som vi väntat på äntligen presenterat sig för oss förväntansfulla och vi är "kompletta"! Vi är så glada! Ses imorgon!!

Anonym sa...

Å nu skriver mamman till lille Samuel också. Ja, äntligen kom en liten going till världen. Är så lycklig för det och för allt stöd jag fick från mina underbara vänner *KÄRLEK*! Kram, Hanna