tisdag, oktober 14, 2008

Barnshoppingbloggen

Ojojoj. En otroligt rolig blogg har i dagarna startat och den ligger redan i toppskiktet över mina favoriter!

Många är vi småbarnsmammor (och säkert en och annan pappa också!) som brinner för fina saker och kläder till våra små gullefjun och här lär vi få en hel massa bra tips, idéer och inspiration. Även tävlingar och rabatter utlovas, erkänn att ni redan är på väg dit? ;)

Bloggen drivs för övrigt av en kär bloggvän som sedan tidigare skriver här. Mamman där är en riktig fixerska som är duktig på detaljer, inreder snyggt och bakar som en jag vet inte vad! Allt som oftast lämnar man hennes blogg glad och full av inspiration och konceptet att nu ha en blogg inriktad på just barnshopping passar mig perfekt!

Skynda er dit nu vettja – och nej, jag är inte mutad :) Tycker bara om tjejen i fråga och vill att många många ska upptäcka hennes Barnshoppingblogg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh men du är ju bara för gullig!!! Tycker samma om din fina blogg! Du är en sån bra skrivare och härifrån får man alltid sig en funderare på saker o ting i livet efter man varit här :)
Det roligaste är att vi är så lika i allt, heter samma t.o.m ;)
STOR KRAM!!!!!

Anonym sa...

Jag klev in där, och fastnade en stund. Gör garanterat om det. Trevligt tips! Men du tipsar rätt bra du med ju. =)

Anonym sa...

Kul tips! Ska genast kika in där!

kram